Logo URK
Logo CAWP

Loga UE

 

Design thinking – myślenie projektowe (6 h). 

 

Neurodydaktyka (12 h).

Podstawowy zakres tematyczny szkolenia:

  1. czego potrzebuje mózg, żeby się rozwijać,
  2. stres i stresor,
  3. indywidualizacja a plastyczność mózgu,
  4. autonomia - możliwość wyboru, która zmienia biochemię mózgu,
  5. diagnoza funkcjonalna – zrozum siebie, by zrozumieć innych,
  6. rozpoznanie i specyfikacja kryzysu,
  7. wsparcie psychologiczne i możliwości układu nerwowego człowieka w procesie kształcenia,
  8. jak zadbać o swój dobrostan,
  9. strefa komfortu i rozwoju, czyli jak obniżyć własny poziom stresu i lęku, by móc wspierać potencjał innych,
  10. nawiązywanie i budowanie relacji jako potrzeba rozwojowa,
  11. wspieranie nastawienia na rozwój (w oparciu o neurobiologię interpersonalną),
  12. możliwości autonomicznego układu nerwowego,
  13. porządkowanie informacji a indywidualny styl uczenia,
  14. neurocepcja bezpieczeństwa i jej wpływ na zapamiętywanie,
  15. lider i jego wpływ na sukces,
  16. nowe pokolenia dlaczego zmniejsza się zdolność człowieka do tolerowania stresorów,
  17. badania dotyczące modeli nauczania i uczenia się i ich wpływ na wyniki edukacyjne.

  

Kurs pedagogiczny (1 semestr,).

 

Staż zagraniczny dydaktyczny lub naukowo dydaktyczny (1  miesiąc).